top of page

FAQ

  • Hoe kan ik bestellen?
    Bestellen is mogelijk via de webshop. Als een product niet op voorrraad is, kunt u ons mailen op oohbergine@gmail.com.
  • Naar welke landen verzenden jullie?
    België, Luxemburg, Nederland, Frankrijk en Duitsland
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Gratis verzending bij bestellingen boven €50 in België, boven €100 naar andere Europese landen Bestellingen aan: België, minder dan €50: €5 Luxemburg, Nederland, Frankrijk, Duitsland, minder dan € 100: €12
  • Wat is de verzendtijd?
    Wij verzenden alle bestellingen zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling. Omdat ik geen grote stock heb, zal ik zelf sommige producten moeten nabestellen, waardoor de levertijd kan oplopen. Afhankelijk van het land waar u woont, kunt u rekenen op de volgende levertijden: België: uiterlijk binnen 5 tot 7 werkdagen na bestelling. Luxemburg, Nederland, Frankrijk, Duitsland: gemiddeld duurt de levering van een pakket naar 1 van deze landen 2 tot 5 werkdagen vanaf het moment van verzending. Totale levertijd kan 7 werkdagen bedragen.
  • Wordt mijn bestelling discreet verzonden?
    Alle bestellingen worden in een neutrale verpakking verzonden.
  • Hoe werkt thuislevering?
    Je kan bij het bestellen kiezen voor thuislevering. Dit is mogelijk in een straal van 10 kilometer rond postcode 9310. Ik neem daarna contact op om een levermoment af te spreken. Leveren is zowel overdag als 's avonds mogelijk, ook in het weekend.
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    Bancontact Online bank transfer Creditcards
  • Niet tevreden met jouw bestelling?
    Indien u bij ontvangst niet tevreden bent over uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Om in aanmerking te komen voor retournering moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. In dit geval is de koper verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten. De meeste artikelen kunnen alleen geretourneerd worden in de originele, verzegelde verpakking. Vanwege gezondheids- en hygiënische redenen moet de verzegeling van deze artikelen volledig intact zijn.
  • Artikel beschadigd?
    Als uw aankoop bij ontvangst beschadigd of defect is, bieden wij u een omruiling voor exact hetzelfde product aan tot 30 dagen vanaf de datum van aankoop. Als het specifieke artikel om wat voor reden dan ook uitverkocht is, wordt er een winkeltegoed voor het betaalde bedrag verstrekt. In dit geval zijn wij verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten. We raden u aan om een ​​e-mail te sturen naar oohbergine@gmail.com voordat u het pakket retourneert, zodat u zeker weet dat uw bestelling geruild kan worden.
  • Zijn terugbetalingen mogelijk?
    Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw oorspronkelijke betaalmethode. We raden u aan om een ​​e-mail te sturen naar oohbergine@gmail.com voordat u het pakket retourneert, zodat u zeker weet dat uw bestelling kan worden terugbetaald.
  • Hoe werkt het online advies?
    Om persoonlijk advies via Zoom te boeken, mag je mij mailen op oohbergine@gmail.com. Je krijgt voor aanvang van het gesprek een Zoom-link en een betaalverzoek. Voor het online advies betaal je €15 per halfuur. Dit bedrag is niet per persoon, dus er mag gerust iemand bij komen zitten. Bij een bestelling krijg je dan 10% korting. Als ik zelf langer de tijd neem, wordt dit niet in rekening gebracht.
  • Hoe werkt advies aan huis?
    Voor advies aan huis te boeken mag je mij contacteren op oohbergine@gmail.com. Is dit advies zoals de gekende volwassen homeparty's? Ja en nee. Ik sta zeker open voor bijvoorbeeld vrijgezellenfeestjes, maar mijn doel is voornamelijk persoonlijk advies geven en mensen helpen vinden wat bij hen past, individueel of in kleine groep. Er is geen aankoopverplichting en geen minimum aantal gasten vereist. Ik vraag wel een kleine vergoeding, deze moet betaald worden om de reservatie te bevestigen. Voor individueel advies: €25, bij een eventuele aankoop 10% korting. Voor koppels en kleine groepen t.e.m. 5 personen: €50, bij een eventuele aankoop 15% korting (voor degene op wiens naam de reservatie staat). Voor groepen t.e.m. 10 personen: €75, bij een eventuele aankoop 20% korting (voor degene op wiens naam de reservatie staat). Vermeld dus zeker voor hoeveel personen je advies wilt boeken (maximum 10, meer is eventueel te bespreken). Ik neem een gevarieerd aanbod mee, zowel voor individueel advies, voor koppels, en voor groepen. Je mag mij wel laten weten als er specifieke producten zijn die ik zeker niet, of juist wel, moet meenemen. Ik voorzie ongeveer 1 u voor individueel advies en voor koppels, en 1,5 u voor grotere groepen. De producten die ik meeneem, zijn enkel bedoeld voor de demonstratie en worden ook telkens volledig ontsmet en gereinigd. Deze kunnen niet aangekocht worden. Als er een bestelling geplaatst wordt, kan deze bestelling kosteloos aan huis geleverd of afgehaald worden. Hou rekening met 2 à 3 werkdagen tussen plaatsen van de bestelling en levering of afhaling, als ik de bestelde producten niet in stock heb. Annulatie of wijziging is enkel mogelijk tot ten laatste 24 uur vóór de reservatie. Annuleer je ten laatste 24 uur vóór de reservatie, krijg je de betaalde vergoeding terug.
bottom of page